04 Mayıs 2014

MP3/Radio Player v1.1 (Yeni Sürüm)

MP3/Radio Player scriptinide bugün boş bir vaktimde elden geçirdim, birkaç yeni özellik ekledim ve scriptin dilini İngilizce yaptım, zaten gui üzerinde 1-2 tane yazı var onuda anlamayan yoktur biz Türkler için sorun olacağını düşünmüyorum.

Değişiklikler:
- Online radyolarda çalan şarkı adını gösterme özelliği eklendi, bu özellik her radyo kanalında çalışmayabilir çünkü bazı radyolar çalan şarkı bilgisini vermiyor, şuanda paylaştığım radyo listesinden çoğunda bu özellik çalışıyor.
- Dil İngilizce olarak ayarlandı.
- Artık çift tıklayarakda müziği oynatabilirsiniz.
- Admin panelinden veya meta.xml dosyasından pencerenin hangi tuşla açılacağını ayarlayabilirsiniz.

Açıklama:
XML dosyasındaki radyolardan bazıları çalışmayabilir bu radyo kanalının sunucusundan kaynaklanabilir siz bunları değiştirip yenilerini ekleyebilirsiniz, radyo mms adresleri diye aratıp istediğiniz online radyoyu xml dosyasından müzik listesine ekleyebilirsiniz veya ftp linki ile mp3 ekleyebilirsiniz. Script klasörüne mp3 atıp meta.xml'e ekledikten sonra müzik listesine ekleyerekte yapabilirsiniz ama tavsiye etmiyorum mp3 dosyası indirilmek zorunda kaldığından oyuncuları rahatsız edecektir.

NOT: Scripti arşivden çıkarıp çalıştırın aksi taktirde xml dosyasındaki listeyi okumayabilir.




İndirme Linkleri
Link #1 (Mediafire)
Link #2 (Yandex Disk)
Link #3 (MTA:SA Community)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder